Πρώτος Ημιτελικός

Απομένουν μόλις 5 μέρες ως τον πρώτο ημιτελικό της Τρίτης 25 Μαΐου που συμμετέχουμε και εμείς με τον Αλκαίο και νομίζω πως είναι ώρα να δούμε τα κομμάτια που πρέπει να προσέξουμε στον δικό μας ημιτελικό και τα οποία σύμφωνα με τα ως τώρα δεδομένα μοιάζουν να περνούν στον τελικό.

1. Μολδαβία: Θα ανοίξει τον ημιτελικό – μοιάζει με κομμάτι του Edward Maya, λίγο χάος επί σκηνής με χορογραφία, βιολιά και σαξόφωνα αλλά μάλλον περνάει.

2. Σλοβακία: Τα ξωτικά του δάσους είναι εδώ! Θυμίζει κάτι από Ρουσλάνα, πολύ κακόγουστα ρούχα, το κομμάτι περιέργως μου αρέσει.

3. Λετονία: Μου αρέσει το ρεφρέν, μέχρι να φτάσει εκεί όμως με παίρνει ο ύπνος. Είναι ελαφρώς παράφωνη.

4. Σερβία: Βρωμάει από μακριά Μπρέγκοβιτς. Ολίγον άσχετη η χορογραφία με το τραγούδι, θα περάσει στο χαλαρό.

5. Βέλγιο: Να δεις που αυτό το κομμάτι μπορεί να κερδίσει και ολόκληρη τη Eurovision. Πάει χαλαρά για δεκάδα.

6. Αλβανία: Καλά τι χιτάκι που έγινε η Αλβανία; Γουστάρω τρελά σου λέω! Ο τύπος με το βιολί είναι περιττός. Προτιμούσα την τραγουδίστρια να μου αλωνίζει τη σκηνή.

7. Ισλανδία: Αν υπήρχε ο Geronimo Groovy θα το έπαιζε 2 φορές ανά μισάωρο. Οι ορκισμένοι eurofan (λέγε με ogae) το γουστάρουν τρελά.

Στα παραπάνω βάλε την Ελλάδα και μένουν 2 θέσεις ελεύθερες για τον τελικό – η πρόβλεψή μου είναι Ρωσία και Βοσνία.


3 responses to “Πρώτος Ημιτελικός

  • mahler76

    ένα έχω να πώ, στον πατέρα μου αρέσει το Αζερμπαϊτζάν. Προδοσία μέσα στο ίδιο μου το σπίτι.

  • phoinix

    να του κάνεις έξωση αμέσως!
    και κάποιος να τρίψει σαπουνάκι στις σκάλες της!

  • g for george

    Ελπίζω πραγματικά το Ισλανδικό κομμάτι να περάσει στον τελικό γιατί είναι ένα από τα πολύ αγαπημένα μου. Μη σου πω ότι αυτό θα μείνει στάνταρ, στο mp3 player μου.

Σχολιάστε

