Πρόβες Eurovision

Θα το ξέρεις φαντάζομαι ότι οι πρόβες για την Eurovision ξεκίνησαν – θα πρόλαβε να σε ενημερώσει το Star με το πάντα ΕΓΚΥΡΟ δελτίο του που μετέδιδε ότι ακόμα η σκηνή δεν είναι έτοιμη (είναι έτοιμη εδώ και ένα μήνα), ότι δεν έχουν βρει ακόμα σκηνοθέτη για τον τελικό (όχι μόνο έχει βρεθεί αλλά κάθε αποστολή έχει στείλει master tape με οδηγίες σε αυτόν για την σκηνοθετική κάλυψη από τον Απρίλιο) και ότι ο Ρώσος τραγουδιστής βγάζει χαρτί με τα λόγια γιατί τα ξεχνά (βγάζει φωτογραφία της κοπέλας στην οποία υποθετικά απευθύνεται το κομμάτι).

Η σκηνή είναι ότι πιο νυσταλέο, βαρετό, μονότονο, αντιτηλεοπτικό, στατικό, σκοτεινό, μονότονο και καταθληπτικό έχω δει στη Γιουροβίζιον EVER. Ξέχασε τα μεγαλεία της Μόσχας, η Νορβηγία το πήγε αλλιώς και δεν της έχει βγει καθόλου.

Το Αζερμπαϊτζάν εξακολουθεί να αποτελεί το απόλυτο φαβορί, το θέλουν σαν τρελοί να κερδίσουν και έχουν κουβαλήσει μέχρι και led οθόνη – σκάλα επί σκηνής. Ωραία χορογραφία, περιμένω να δω αν θα είναι αυτό το φόρεμα της Safura, ο χορευτής κούκλος, παντρεύομαι. Φωνητικά το φοβόμουν αλλά μου ακούγεται αξιοπρεπές.

Και τώρα περνάμε from sublime to ridiculous. Τουλάχιστον ο Ρακιντζής με το S.A.G.A.P.O. είχε άποψη. Τα αγόρια πήγαν και έκαναν τα πιο γελοία κουρέματα που θα μπορούσαν να γίνουν σε αντρικό κεφάλι. Ο Αλκαίος είναι πιο ακίνητος και από τα Βραχώδη Όρη. Στο μισό φωνάζει, στο άλλο μισό είναι εκτός τόνου, δεν βαριέσαι, περασμένα ξεχασμένα, όλα από την αρχή ξανά, όπα, τέτοια μπουρδελοχώρα που είμαστε τέτοια και χειρότερα μας αξίζουν.

Εννοείται ότι θα περάσουμε στον τελικό, είμαστε σε πανεύκολο ημιτελικό, τα πρώτα σχόλια πάντως για την πρόβα μας δεν ήταν και ιδιαίτερα κολακευτικά, ακόμα και οι τύποι του allkindsofeverything που έσκιζαν κιλότες φέτος για το «ΟΠΑ» έγραψαν τα χειρότερα.


14 responses to “Πρόβες Eurovision

  • astrofegia

    Μην είσαι τόσο αρνητικός βρε…Να ήταν μόνο αυτό το κακό, που γενικά αντιμετωπίζουμε, θα είχες δίκιο να γκρινιάζεις…
    Να λες, ότι τουλάχιστον έχουμε την Eurovision, που θα σπάσει την ανία μας από όλα τα άλλα! 😉

  • x-oyranoy

    Καλα εγώ το τραγούδι του Αλκαίου ούτε που το είχα ακούσει
    Το Με λένε Πόπη μου Θυμίζει.
    Νομίζω οτι δεν υπάρχει χαρακτηρισμός γι αυτο το συνονθύλευμα.

    Τ Ρ Α Γ Ι Κ Ο

  • mahler76

    Από την μπαζούκλα του Αζερμπαϊτζάν, στον πάτο του Ελλαδιστάν. Ευτυχώς που φέτος την Eurovision δεν θα την δώ θα είμαι σε γάμο χαχαχαχα

  • gay super hero

    Για την πρόβα του Αλκαίου δεν κάθισα να δω σχολιασμό (υπερβολικό σε βρίσκω πάντως – είχε άποψη ο Ρακιντζής, έλεος δηλαδή) αλλά για την πρόβα του Αζερμπαϊτζάν τα σχόλια που διάβασα εγώ καθόλου κολακευτικά δεν ήταν (αν κι εγώ τη βρήκα αξιοπρεπή). Και γενικώς θεωρώ ότι χεις λυσσάξει πια με αυτή τη συμμετοχή, φαίνεται ότι θέλουν πάρα πολύ να κερδίσουν γιατί σφίγγονται χαρακτηριστικά. Ελπίζω πραγματικά να μην τους κάτσει και όσο για το χορευτή, μην τρελαθούμε κιόλας, οι δικοί μας είναι σκάλες ανώτεροι 🙂

    Προβλέπω ότι οι ψήφοι μου στον τελικό θα κινηθούν ανάμεσα σε Γερμανία, Ισραήλ και Λεττονία 🙂

  • impressedguy

    @astrofegia: Δεν ξέρω με αυτή τη συμμετοχή μας έχω χαλαστεί όσο δεν πάει άλλο και μου βγαίνει υπερβολικός αρνητισμός και ίσως ώρες ώρες να είμαι και λίγο άδικος μαζί τους – στην τελική την προσπάθειά τους κάνουν και μάλιστα χωρίς καθόλου υποστήριξη φέτος από ΕΡΤ, υπουργία, πρεσβείες, χορηγούς κλπ οπότε εκεί δεν μπορώ να πω κουβέντα. Απλά το βρίσκω λίγο ξεπερασμένο και το τραγούδι και το θέαμα και τον Αλκαίο και θεωρώ ότι θα μπορούσαμε να στείλουμε καλύτερα πράγματα.

    @x-oyranoy: Η «μελενεποπη» Αντιγόνη Ψυχράμη συμμετέχει στο Greek Idol και ειναι ΤΑΛΕΝΤΑΡΑ.

    @mahler76: lol@μπαζούκλα

    @gaysuperhero: Με το Αζερμπαϊτζαν φέτος έχω πάθει εμμονή! 🙂 Εντάξει σκηνικά δεν είναι ότι κάνουν υπερπαραγωγές αλλά είναι στημμένο πολύ όμορφα και απλά, να πω την αλήθεια εγώ στο φωνητικό κομμάτι περίμενα γλέντια αλλά είναι υπέρ του δέοντος αξιοπρεπείς. Μεταξύ των δικών μας και του παιδιού της Σαφούρα, συγγνώμη θα διαλέξω το δεύτερο. Από τους δικούς μας μόνο ο Ευγένιος μου αρέσει αλλά όχι με το τρέχον μαλλί, ειναι τραγικό!!!

  • g for george

    Αχ, την βλέπω την κουτρουβάλα να συμβαίνει, που έβαλαν σκάλα να κατέβει… και θα είναι κρίμα γιατί είναι μια πολύ καλή συμμετοχή.

    Δεν σχολιάζω Ελληνική συμμετοχή, ελπίζω απλώς να μην περάσουμε να τελειώσει το ρεζιλίκι εκεί. Με όλα αυτά που συμβαίνουν και έχουμε γίνει νούμερο διεθνώς, εμείς θα τραγουδάμε ώωωωπααα, Ελληνική μαγκιά, φέτα και πιτόγυρο. Έλεος (κοίτα που σχολίασα, τελικά).

    Η ψήφος μάλλον θα πάει Σουηδία ή Γερμανία.

  • impressedguy

    Χαχαχα καλά και εγώ το έχω σίγουρο ότι θα πέσει, τα κοιτάει από τώρα με τρόμο τα σκαλιά, οπότε φαντάσου στον τελικό με την θολούρα που θα έχει δεν θα βλέπει μπροστά της!

  • Nikolaidis

    comment deleted by moderator

    [υβριστικό σχόλιο]

  • writersblokc

    Δεν είμαι ο μόνος λοιπόν που είδε τον τρόμο στο βλέμμα της όταν κατέβαινε τις σκάλες.
    Μια χαρα αξιοπρεπέστατη η κοπελιά – αν και τα 4 β’ φωνητικά μου ακούστηκαν κάπως, μου’κανε λίγο Marija στο molitva. Στο τέλος γιατί έφυγε, που πήγε και ξανάρθε;;

  • impressedguy

    Πάει μπροστά σε έναν διάδρομο και χτυπιέται και γονατίζει και πολύ δράμα σου λέω 🙂

    Ετοιμαστείτε για γέλιο, θα πέσει στη σκάλα 🙂

  • gay super hero

    Μάλλον σε μάτιαξα όταν έγραψα ότι παρέχεις την καλύτερη γιουροβιζιονική ενημέρωση :-Ρ Τέτοια μονομέρεια δεν την περίμενα. Τελικά εγώ δεν είναι να πω καλή κουβέντα σε κάποιον 🙂

    Το Αζερμπαϊτζάν κάνει φέτος το ίδιο πράγμα που σε είχε εξοργίσει με τη Ρωσία το 2008: προσπαθεί να αγοράσει το διαγωνισμό με ένα αμερικάνικο R’n’B τραγούδι και τις ψήφους των πρώην σοβιετικών χωρών και της τουρκικής διασποράς. Και δυστυχώς μπορεί να τα καταφέρει γιατί η Γερμανία και η Σλοβακία δεν έχουν χώρες να τις ψηφίζουν, το Ισραήλ τραγουδάει στα εβραϊκά και η Αρμενία μάλλον θα απογοητεύσει (και πάλι) στo live.

    ‘Οσο για τον Αλκαίο σέβομαι το γεογνός ότι αγωνίζεται με δικά του έξοδα, χωρίς να είναι ωραίος και μοιραίος, με μια πολύ ικανοποιητική χορογραφία (καμία σχέση με το περσινό αίσχος) και τραγουδώντας στα ελληνικά για πρώτη φορά μετά από μία δεκαετία. Οπότε εύχομαι να τα πάει καλά.

  • impressedguy

    Δεν είναι μονομέρεια, είναι έλλειψη χρόνου!

    Εννοείται ότι το Αζερμπαϊτζάν με τσαντίζει με την προσπάθεια του να αγοράσει τον διαγωνισμό, το έχω γράψει εδώ και καιρό, φυσικά αυτό δεν ακυρώνει το γεγονός ότι είναι ένα πολύ καλό κομμάτι, από μια σχετικά καλή αλλά άπειρη εμρηνεύτρια με αξιοπρεπή (απλά) σκηνική παρουσία.

    Για τον Αλκαίο συμφωνώ και να ξεκαθαρίσω γιατί με έχουν γεμίσει με υβριστικά σχόλια, ότι δεν τα έχω με τον Αλκαίο αλλά με την ΕΡΤ.

  • gay super hero

    Kαλά, τα υβριστικά μηνύματα είναι απαράδεκτα. Δηλαδή δεν δικαιούται κανείς να μη γουστάρει το τραγούσι πουσ τέλνουμε;

  • phoinix

    πάντως εγώ που κοίταξα λίγο στο llkindsofeverything κάτι τραγικό δε βρήκα να λένε. Απλά αυτό που με κούρασε, και αυτό δεν είναι θέμα Αλκαίου, είναι η εμμονή με τέτοιου είδους κομμάτια. Ας πήγαινε και το πολεμάω του Καραδήμου ρε παιδιά. Πρέπει δλδ πάντα να είναι όλα dance και όπα? δεν το καταλαβαίνω αυτό.
    Για το Αζερμπαιτζαν έχω να πω μόνο τα χειρότερα που σε οτι ιστοσελίδα άσχετη και να μπω μια διαφήμισή τους θα βρω! Έλεος! και αυτές οι σκάλες που δε πάνε πουθενά? που κολλάνε?Το ένα άκυρο μετά το άλλο είναι η κοπελιά. Video-clip made in L.A και make up θέλω να είμαι η Beyonce! E όχι βρε κορίτσι μου! έλεος! Αν το πάρει η Σαβούρα Σαφούρα πολύ θα τα πάρω κ εγώ με τη σειρά μου. Όχι οτι έχω να προτείνω κάτι καλύτερο πέρα απο τη Γερμανία.
    Για την Κύπρο κρίμα. Αν ήταν στον πρώτο ημιτελικό μια χαρά θα πήγαινε. Τώρα άστα. Πάλι κομμένους μας βλέπω και το κακό είναι οτι φέτος δεν το αξίζουμε ρε γμτ. Αυτά για την ώρα! πάω να δω πρόβα Λιθουανίας. Τα αγόρια με τα αστραφτερά βρακάκια.

Σχολιάστε

