Αυτοκτονώντας Ασύστολα

Τις τελευταίες μέρες κάθομαι και χαζεύω εθνικούς τελικούς Eurovision – φυσικά και το έχω κάψει, αλλά θα σε έβλεπα και σένα τί θα έκανες αν είχες μείνει μόνος, με το έταιρον έτερον ήμισι στου διαόλου τον κώλο – καταραμένη καριέρα – και καταλήγω στο συμπέρασμα ότι τελικά οι λάθος επιλογές τραγουδιού για την Eurovision δεν είναι αποκλειστικό ελληνικό προνόμιο.

Και θα ξεκινήσω με την Πορτογαλία – πολύπαθη χώρα στη Eurovision, ούτε αυτοί δεν θυμούνται πόσα εκατομμύρια χρόνια συμμετέχουν σε αυτό το διαγωνισμό και όχι απλά δεν έχουν κερδίσει, αλλά αν εξαιρέσεις μια έκτη θέση που πήραν το 1996,  πάνε άπατο κάθε χρόνο, μόνο το 2008 και το 2009 είδαν λίγο φως μπαίνοντας στον τελικό.

Στη Πορτογαλία λοιπόν φέτος έκαναν ωραίο εθνικό τελικό – και όταν λέω ωραίο δεν εννοώ τόσο όσον αφορά τα τραγούδια, που μεταξύ μας όλα ψιλοφόλες ήταν, αλλά όσον αφορά τη διοργάνωση – θα δεις τι ωραία σκηνή που έφτιαξαν σε στάδιο και έβαλαν και κόσμο μέσα και όλοι πέρασαν ωραία – όχι σαν τα ρεζιλίκια τα δικά μας με το στούντιο 2 επί 2, αλλά ξέχασα, θα έβγαινε η Παπαρήγα, ο Τσίπρας και η Βάσια Λόη να καταγγείλουν κατασπατάληση δημοσίου χρήματος – άλλο αν θα τα έφερνε όλα τα λεφτά πίσω με κέρδος από διαφήμιση και εισιτήρια.

Μεταξύ των τραγουδιών που πήραν μέρος ήταν και το «Canta Por Mim» που σάρωσε στο televoting αλλά το έθαψε η κριτική επιτροπή – ποιός ξέρει ποια ραμολιμέντα είχαν καλέσει και τα καβαλίκεψε ο διάολος να στείλουν «πχιότητα» – λες να ήταν οι ίδιοι που είχαμε το 2001 και ήθελαν να μην στείλουν τους Antique αλλά εκείνη την γριά με εκείνη την μπαλάντα; –  με αποτέλεσμα να στείλουν αυτόν τον εμετό (κλικ εδώ) που άπατο θα πάει.

Δες το λοιπόν το «Canta Por Mim» – καλά δεν το συζητάω, η κοπελίτσα το έχει, θυμίζει διασταύρωση Καλομοίρας με Βάνα Μπάρμπα, το κομμάτι θυμίζει διασταύρωση «Die For You» με Edward Maya και αν αυτή η συμμετοχή δεν έπιανε πεντάδα στον τελικό – αγάπη φυσικά και θα περνούσε τελικό – εγώ το μπλόγκ θα το έσβηνα την άλλη μέρα.

Και περνάω στους οικοδεσπότες Νορβηγούς. Εδώ θα μου πεις ότι οι άνθρωποι μπορεί να μην θέλουν να κερδίσουν πάλι και θα πάω πάσο, αλλά αδυνατώ να καταλάβω ποιός ψήφισε στο televoting αυτό το πράγμα που στέλνουν φέτος (κλικ εδώ) που θυμίζει εθνικό ύμνο της Νέας Νότιας Βουργουνδίας και μάλιστα το παίζουν και φαβορί! Έλεος!

Στον τελικό τους λοιπόν είχαν ένα κομμάτι που τελικά έβγαλαν τέταρτο αλλά στη συνέχεια μάλλον το μετάνιωσαν γιατί ΣΑΡΩΣΕ σε digital downloads και airplay και έχει μείνει 7 εβδομάδες στο νούμερο 1 του επίσημου chart της χώρας – ενώ το νικητήριο έχει πάει άπατο. Το «Yes Man» είναι εξοργιστικά πιασιάρικο, έχει καταπληκτική ενορχήστρωση, έχει έναν ερμηνευτή άκρως τηλεοπτικό – εντάξει για το στήσιμο έχω μερικές ενστάσεις γιατί μου θυμίζει αυτό του περσινού τους και ειδικά στο σημείο που βγαίνουν οι κοπέλες, αλλά οκ λεπτομέρειες. Άκου να δεις:

Να σημειώσω την ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ σκηνοθεσία (έλληνες σκηνοθέτες ακούει κανείς;!) που έχει concept, έχει ρυθμό, αναδεικνύει το κομμάτι – βοηθά και ο ερμηνευτής που εκτός από τηλεοπτικός, αποδεικνύεται και τρομερά διαβασμένος – ακόμα και στο παραμικρό μικροδευτερόλεπτο ακολουθεί την on air κάμερα και δεν μοιάζει χαμένος στη σκηνή – βλέπε Αλκαίος εντ Φρέντς.

Θα παραμείνω στα βόρεια και θα σας πάω στη Ρωσία. Εκεί τα έχουμε ξαναπεί (στα comments όχι σε post) για αυτό το περίεργο κομμάτι που στέλνουν φέτος (κλικ εδώ) που αναρωτιέσαι αν είναι φάρσα, σκουπίδι ή αριστούργημα. Εμένα κάτι μου λέει ότι μπορεί να αποδειχθεί dark horse από τα λίγα.

Στον εθνικό τους τελικό λοιπόν φέτος – ίδιος και απαράλαχτος εδώ και αιώνες όσον αφορά το χώρο, το format, την σκηνή κλπ – πήραν μέρος έξι… γιαγιάδες με ένα άκρως έθνικ παραδοσιακό ευχάριστο κομμάτι και ειλικρινά σου μιλάω ότι πιστεύω ότι αν έστελναν τελικά αυτό στο Όσλο θα γινόταν ο κακός χαμός, ο απόλυτος πανζουρλισμός, θα είχαν όλα τα φώτα στραμμένα πάνω τους και θα σάρωναν στο televoting, μη σου πω ότι μπορεί και να κέρδιζαν – θυμίσου την Μολδαβία του 2005 που είχε στείλει και αυτή μια γιαγιά σε guest ρόλο, λίγο στη γέφυρα την έβγαζαν και το κομμάτι από τα αζήτητα – γιατί μεταξύ μας ήταν φόλα – βρέθηκε στην έκτη θέση. Ιδού λοιπόν οι Ρωσσίδες γιαγιάδες:

Και θα σε πάω για το τέλος στην πολυαγαπημένη Σουηδία με το Melodifestivalen – αγαπητέ αναγνώστη πρέπει να το δεις αυτό το πράγμα που κάνουν κάθε χρόνο οι Σουηδοί για εθνικό τελικό, μιλάμε είναι καλύτερο μερικές χρονιές και από την ίδια την Eurovision!

Από που να αρχίσω με αυτούς τους Σουηδούς… Εδώ η αυτοκτονία είναι τριπλή – αποφάσισαν να στείλουν αυτή την αηδία (κλικ εδώ) και ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τί τους κάνει να πιστεύουν ότι μια ολίγον country μπαλάντα έχει ελπίδες στη Eurovision – και έλεος πια με τους τίτλους «This Is My Life», μπορώ να σκεφτώ τουλάχιστον 45 άλλες πρόσφατες συμμετοχές με τον ίδιο τίτλο στη Eurovision, άσε που η τραγουδίστρια είναι τόσο μα τόσο ασταθής στην ερμηνεία με αυτήν τη νιαουριστή τρεμουλιαστή φωνή που μου ξυρίζει τα αυτιά.

Θα ξεκινήσω λοιπόν με τις Timoteij – καμία σχέση με το σαμπουάν – που σου τις είχα ξαναδείξει και επιμένω ότι θα ήταν η καλύτερη επιλογή για την Σουηδία, μέχρι και νικήτριες εγώ τις έβλεπα – παρεμπιπτόντως ωραίοι τυμπανιστές – παρεμπιπτόντως αυτή με το ακορντεόν μου κάνει χαζή και τσόκαρο και αν γνωριζόμασταν είμαι σίγουρος ότι θα γινόμασταν πολύ κολλητές φιλενάδες.

Θα συνεχίσω με το «Manboy» που θυμίζει «Womanizer», που εγώ αυτόν τον τραγουδιστή τον βρίσκω υπερβολικά αεράτο, είναι σέξι (γκέι και κοριτσάκια θα έσκιζαν κιλότες), έχει αξιοθαύμαστη σκηνική παρουσία – η χορογραφία είναι όλα τα λεφτά και ένα θα σου πώ, διάβασα μια συνέντευξή του και έλεγε ότι το νερό στο τέλος που πέφτει πάνω του είχε θερμοκρασία 7 βαθμών κελσίου! Μπρρρρρ!!! Άσχετο, ξέρει κανείς πού μπορώ να βρω γάντια σαν αυτά που φοράει ο τραγουδιστής; Αϊ λοβ δεμ!

Για το τέλος σου άφησα τον Darin, Κούρδο μετανάστη που κάνει καριέρα στη Σουηδία τραγουδώντας Αγγλικα – how divine is this? – και με αυτή την μπαλάντα πολύ με άγγιξε – στον σουηδικό τελικό ψήφιζε και επιτροπή από την Ελλάδα και πολύ χάρηκα που του δώσαμε το 12άρι – τις ψήφους ανακοίνωσε η Αλεξάνδρα Πασχαλίδου με φόντο την Ακρόπολη – ζητήστε από τον Cyansanatomy να ανεβάσει το screenshot.

Να σου πω ότι οι πρόβες για την φετινή Eurovision ξεκινούν 15 Μαϊου και θα σε ενημερώνω καθημερινά για όσα αξίζει να γνωρίζεις – λίγα αλλά καλά.


7 responses to “Αυτοκτονώντας Ασύστολα

  • gay super hero

    Ok, ελπίζω το ήμισυ να είναι έτερον και όχι έταιρον, γιατί τότε θά χεις προβλήματα :-Ρ

    Αυτό της Νορβηγίας δεν ξέρω τι του βρήκες, απίστευτα ανιαρό μου φάνηκε. Ο Darin όμως είναι κουκλί!

    Τέλος το νούμερο με τις μπάμπουσκες σίγουρα θα τα πήγαινε φανταστικά αλλά αναρωτιέμαι αν η Eurovision χρειάζεται ακόμα μία περίπτωση Lordi…

  • impressedguy

    Και εγώ ελπίζω για έτερον και όχι για έταιρον! Χαχαχα! Διορθώθηκε ήδη, προσέχω πάντα για την ορθογραφία but this was a tricky one.

    Αυτό για τη Νορβηγία μου το είπε και το έτερον, αλλά εμένα πολύ μου αρέσει!

    Φυσικά δεν χρειάζεται άλλους Lordi η Eurovision – να σου πω την αλήθεια όμως δε θα με ενοχλούσε καθόλου να κέρδιζαν οι Μπάμπουσκες – γιατί νομίζω πως όλοι ξέρουμε πως μάλλον θα κέρδιζαν και ειδικά φέτος.

  • Γιάννης ΠΠΜ

    Εμένα, πάλι, της Νορβηγίας μου άρεσε πιο πολύ από όλα! Το κατέβασα κι όλας!
    Το Womanizer πολύ Womanizer και η Καλομοίρα Μπάρμπα πολύ κομμένο και ραμμένο για Γιουροβίζιον, το οποίο πλέον το θεωρώ μειονέκτημα.
    Ένα ερωτηματικό μόνο στο κατά πόσο η ξανθιά σουηδέζα ακορντεονατζού είναι 100% τσόκαρο γιατί δε χτύπησε και κόκκινο το τσόκαροdar μου! 😀
    Να δω πότε θα κάτσω να ακούσω όλα τα φετινά τραγούδια! Αδιαφορία και αυτή φέτος….

  • impressedguy

    Μπράβο βρε Γιάννη για τη Νορβηγία γιατί και μένα τέλειο μου φαίνεται – εννοείται ότι το κατέβασα και εγώ!

    Τα κομμένα και ραμμένα για Γιουροβιζιον πέρυσι (βλέπε Τουρκία και Αζερμπαϊτζάν) βγήκαν στην τρίτη και τέταρτη θέση – ειδικά η Τουρκία ψηφίστηκε και από τις επιτροπές – έλεος!

    Εμένα το τσοκαροdar ήταν στο πορτοκαλί προς κόκκινο. Φιλενάδα σου λέω!

    Μην ακούσεις τίποτα, δεν υπάρχει λόγος.

  • δημήτρης

    Εμένα το Manboy μου θυμίζει πολύ Mika! Ο τραγουδιστής πάλι είναι όντως αεράτος και sexy.

    Γιατί η φετινή eurovision είναι (προς το παρών) τόσο αδιάφορη? Ευτυχώς που υπάρχει και ο impressedguy και έχουμε καλή πληροφόρηση.

    thx 🙂

  • g for george

    Δεν πιστεύω ότι οι Νορβηγοί απέρριψαν αυτό το τραγούδι.

    Πορτογαλλικό πολύ καλό αλλά όχι τόσο όσο το Νορβηγικό.

    Να πω την αλήθεια μου, μου αρέσει η συμμετοχή της Ρωσσίας!

    Λογικά θα ψηφίσω This is my life γιατί μου αρέσει πολύ και το καλό στην υπόθεση είναι ότι το λάιβ της κοπέλας είναι κατά πολύ καλύτερο από το χάλια στουντιακό.

    Βέβαια, παίζει και το Γερμανικό πολύ ψηλά που μου αρέσει αλλά το λάιβ της δεν μου άρεσε..

  • Panagiotis D

    Εξαιρετικό ρεπορτάζ. Μπράβο!

Σχολιάστε

