Έκαναν και music video…

…και όταν λέμε ότι έκαναν music video ενννοούμε ότι έδωσαν πολλά λεφτά αυτοί οι τύποι του Αζερμπαϊτζάν, την μισή Αμερική προσλάβανε σου λέω, γιατί όπως φαίνεται θέλουν να κερδίσουν σαν τρελοί φέτος και κάνουν τα πάντα για να τα καταφέρουν. Δες εδώ για να καταλάβεις.

Εκτός του ότι έχουν ολόκληρη εταιρία πίσω από την φετινή τους συμμετοχή (την Euromedia) που έχει γεμίσει το internet με διαφημίσεις της συμμετοχής, στο video τα έδωσαν όλα: πήραν για σκηνοθέτη τον Rupert Wainwright, αμερικανό σκηνοθέτη που έχει γυρίσει το «History» του Michael Jackson, έχει πάρει Grammy για music video του MC Hammer, ενώ έχει σκηνοθετήσει και ταινίες (βλέπε Stigmata). Επίσης τις χορογραφίες επιμελήθηκε ο JaQuel Knight, χορογράφος της Britney Spears και της Beyonce – φέτος κάνει και τις χορογραφίες στο American Idol. Το styling επιμελείται η Tanya Gill, στυλίστρια του America’s Next Top Model, που κατά καιρούς έχει δουλέψει με ονόματα όπως οι Salma Hayek, Ashton Kutcher, Sandra Bullock, Johnny Depp, Tom Cruise, Cameron Diaz, Prince, Michael Jackson και Mick Jagger. Σημειωτέον ότι όλους τους παραπάνω θα τους κουβαλήσουν και στο Όσλο για να στήσουν την εκεί εμφάνιση.

Το αποτέλεσμα είναι αρκετά καλό, αν και για να λέμε και την αλήθεια κάπου τα έχουμε ξαναδεί όλα αυτά τα πλάνα – εμένα μου θύμισε πολύ Rihanna και «Umbrella» – συν του ότι με τόσο μεγάλα ονόματα σε σκηνοθεσία, χορογραφία και styling μάλλον περιμένεις πολύ πιο εντυπωσιακά πράγματα.

Αυτό που φοβάμαι είναι ότι δημιουργώντας τόσο τεράστιο hype γύρω από την συμμετοχή του τελικά το Αζερμπαϊτζάν οδηγηθεί σε αντίθετα αποτελέσματα.


10 responses to “Έκαναν και music video…

  • gay super hero

    Tη μάχη του hype όπως ξέρεις την έχουν χάσει προ πολλού από τη Γερμανία. Δεν ξέρω που τις βλέπεις εσύ όλες αυτές τις διαφημίσεις στο Internet, εγώ πάντού για τη Γερμανία βλέπω να γράφουν (εκτός από το δικό σου μπλογκ 🙂

    Αυτό που προσπαθούν να κάνουν οι αζέροι είναι να κερδίσουν με μια εντελώς Made in the USA συμμετοχή όπως έκανε η Ρωσία το 2008 (μόνο που η Ρωσία είχε τεράστια γεωπολιτική δύναμη από πίσω για να στηρίξει τη συμμετοχή της). Δεν μου κάνει εντύπωση που το βιντεο-κλιπ θυμίζει Rihanna, αφού αυτό είναι και το ύφος του τραγουδιού. Αυτό που ενοχλεί πολλούς είναι ότι με τέτοιες συμμετοχές η Eurovision αρχίζει να θυμίζει American Idol…

    Πάντως αυτή τη στιγμή στα προγνωστικά δεν τους δίνουν περισσότερες πιθανότητες από ό,τι στη Γερμανία, την Αρμενία και το Ισραήλ και απόλυτα δικαιολογημένα κατά τη γνώμη μου.

  • gay super hero

    Σύμφωνα με την τελευταία ψηφοφορία στο YouTube έχουμε

    1) Γερμανία
    2) Σλοβακία
    3) Αζερμπαϊτζάν
    4) Ισραήλ
    5) Αρμενία
    6) Τουρκία
    7) Κροατία
    8) Μολδαβία
    9) Νορβηγία
    10) Ρουμανία

    Η Ελλάδα βρίσκεται στη 18η θέση και η Κύπρος στην 22η.

    http://www.youtube.com/user/ilipsv

  • impressedguy

    Να σου πω την αλήθεια η Γερμανία μου αρέσει πολύ αλλά νιώθω ότι δεν θα έχει την παραμικρή τύχη στη Eurovision.

    Εμένα στο φέις και στο oikotimes όλο Αζερμπαϊτζαν διαφημίσεις μου βγάζει όλη την ώρα! Λες να με πήραν χαμπάρι ότι είμαι fan;!

    Ετοιμάζω άρθρο με τα καλύτερα τραγούδια που αποκλείστηκαν στους εθνικούς τελικούς…

  • gay super hero

    Kι εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται. Είναι δυνατόν να προσέξουν οι τηλεθεατές ένα τέτοιο τραγούδι; Και από πού θα πάρει ψήφους η Γερμανία; Αλλά πάντως είναι το φαβορί. Ακόμα και στα στοιχήματα είναι πρώτο.

    Προφανώς πολλοί το έχουν προσέξει και τους αρέσει. Τίποτα δεν αποκλείει να συμβεί το ίδιο και στον τελικό. Όλα θα εξαρτηθούν από το Live τελικά.

    Και θα το έβρισκα πολύ πιο ενδιαφέρον να συμβεί κάτι τέτοιο παρά να κερδίσει μια τόσο καλογυαλισμένη και «στημένη» συμμετοχή όπως το Αζερμπαϊτζάν.

  • impressedguy

    Συμφωνώ, συμφωνώ, συμφωνώ.

    Αν και είναι γνωστό πόσο πολυ μου αρέσει το Αζερμπαϊτζάν και από πόσο νωρίς το εντόπισα – πριν καν ανακοινωθεί επίσημα – πλέον και εμένα μου κάνει ολίγον ενοχλητικά «στημένο» ως συμμετοχή.

  • astrofegia

    Όπως και να έχει, εμένα μου αρέσει το clip …Τι και αν θυμίζει άλλα παλιότερα clips? Εξάλλου δεν υπάρχει παρθενογένεση…! 😉
    Καλό μήνα!

  • Γιάννης ΠΠΜ

    Το κυριότερο πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει τέχνη και όχι ότι δεν υπάρχει παρθενογένεση!
    🙂

  • astrofegia

    Καθε τι μπορεί να είναι τέχνη….ακόμα και ένας σωρός από σκουπίδια, η ματιά και το άγγιγμα ενός καλλιτέχνη να το μετατρέψει σε (ας φανώ και υπερβολική) αριστούργημα τέχνης…!

  • mass

    Το τραγούδι είναι ένα ωραίο ποπάκι, που μπορείς ν’ακούσεις ευχάριστα την ώρα που θα πίνεις το καφεδάκι σου σ’ένα ωραίο καφέ. Όσο για το video, ατελείωτα χασμουρητά…

  • g for george

    Κομματάρα. Το βίντεο δεν μου λέει κάτι.

Σχολιάστε

