Ελληνικός Τελικός Eurovision 2010

Από πού να αρχίσω και πού να τελειώσω… Είχα αποφασίσει πως φέτος δεν θα γράψω κουβέντα μέχρι να ακούσω τα τραγούδια – κάτι με έτρωγε φέτος ότι πάμε για μεγάλη ήττα και δυστυχώς επιβεβαιώθηκα.

Το πράγμα άρχισε να μου βρωμάει με την αλλαγή της ηγεσίας σε ΕΡΤ και υπουργείο Πολιτισμού. Βλέπεις αγαπητέ μου αναγνώστη έχω την εντύπωση ότι γενικά εκεί στο ΠΑΣΟΚ τραβάνε μεγάλο ζόρι με την Eurovision, κατέχονται από κρίσεις αριστερισμού, οπότε αυτομάτως η Eurovision γίνεται πανηγυράκι, ευτελές προϊόν που δεν έχει σχέση με το επίπεδο της κρατικής τηλεόρασης κλπ.

Άντε λοιπόν να συμφωνήσω ότι η Eurovision τα τελευταία χρόνια ολίγον γιγαντώθηκε στην Ελλάδα παραπάνω απ’ότι έπρεπε. Από την άλλη δεν θα πρέπει όμως να ξεχνάμε ότι η Eurovision αυτή τη στιγμή είναι το μεγαλύτερο ετήσιο τηλεοπτικό γεγονός στον κόσμο, που η τηλεθέασή του ξεπερνά ακόμα και τα Όσκαρ. Ειδικά για την Ελλάδα κάθε χρόνο από το 2004 και μετά η τηλεθέαση της βραδιάς του τελικού ξεπερνά το 80% και αποτελεί το πρόγραμμα με το ακριβότερο τηλεοπτικό διαφημιστικό χρόνο στην Ελλάδα.

Όσον αφορά την καραμέλα με τα έξοδα, ας καθησυχάσω τους απανταχού οικονομολόγους ότι η Eurovision φέρνει κάθε χρόνο τα λεφτά της πίσω από τις διαφημίσεις και τις χορηγίες. Επίσης να θυμίσω πως σύμφωνα με δημοσίευμα της Financial Times του 2006, η Ελλάδα προβάλλοντας τα διαφημιστικά τουριστικά φιλμάκια στη δική μας Eurovision κέρδισε τηλεοπτικό χρόνο προβολής στα μεγαλύτερα κανάλια της Ευρώπης αξίας περίπου 40 εκατομμυρίων δολλαρίων – ναι καλά διάβασες, 40 εκατομμύρια.

Φέτος λοιπόν στα πλαίσια του οικονομικού νοικοκυρέματος αντί ας πούμε να κόψουν κάτι ψευτοκουλτουριάρικες εκπομπές τύπου «Εχει Γούστο» ή «Στα Άκρα» που στοιχίζουν ο κούκος αηδόνι και δεν τις βλέπει και άνθρωπος, η ΕΡΤ αποφάσισε να απαξιώσει την Eurovision, το πλέον ανταγωνιστικό της προϊόν, το πρόγραμμα που βγάζει τα λεφτά του, που φέρνει διαφημίσεις, που το βλέπει και το συζητά η μισή Ελλάδα. Πολύ έξυπνο, πράγματι.

Δεν θα έλεγα ότι διαφωνώ ριζικά με τη φιλοσοφία της φετινής επιλογής – ανοικτός διαγωνισμός με πολλούς υποψηφίους. Απλά διαφωνώ με την τόσο έντονη εμπλοκή των δισκογραφικών, καθώς και με την απόφαση των πειρσσοτέρων να στείλουν τα «τσικό» τους.

Στην πορεία φυσικά η ΕΡΤ τα έκανε μαντάρα. Ποτέ δεν κατάλαβα το εμπάργκο να μην ακουστούν τα τραγούδια πριν την τελική βραδιά, από τη στιγμή που μάλιστα αφενώς η EBU δεν το απαγορεύει, αφετέρου διότι η ΕΡΤ έχει ήδη κακό προηγούμενο με τις διαρροές όταν οι εμπλεκόμενες δισκογραφικές ήταν παραπάνω από μία (βλέπε Μαρτάκης και Καλομοίρα).

Δέσποινα Ρίτσι

Στην πραγματικότητα η πρώτη διαρροή έγινε όταν η Δέσποινα Ρίτσι αποφάσισε να αποσυρθεί. Για όσους πιθανώς να μην γνωρίζουν η Δέσποινα Ρίτσι θεωρείται στη Γαλλία ως μία από τις πλέον ταλαντούχες και πολλά υποσχόμενες νέες τραγουδίστριες της nu jazz, τη στιγμή που κομμάτια της έχουν φιλοξενηθεί σε διάφορες συλλογές, με σημαντικότερη αυτή του Hotel Costes, που μιξάρει ο Stephane Pompougnac, διάσημος Γάλλος dj, στις συλλογές του οποίου κυριολεκτικά σκοτώνονται όλοι παγκοσμίως για να μπούν. Η ΕΡΤ αποδείχθηκε κατώτερη των περιστάσεων, μιας και δεν κατάφερε να ικανοποιήσει βασικές απαιτήσεις της Δέσποινας (τόνίζω το βασικές) όσον αφορά την παρουσίαση του τραγουδιού της, με αποτέλεσμα η ίδια να αποφασίσει να αποσυρθεί από την διαδικασία.

Η δεύτερη διαρροή ήρθε με την περίπτωση της Κατερίνας Αυγουστάκη, μιας και ένα remix του κομματιού της βρέθηκε στο youtube δημοσιευμένο από τα τέλη Νοεμβρίου. Εδώ θα μπορούσαμε να πούμε ότι ευθύνη φέρνει και το ίδιο το επιτελείο της Κατερίνας που δεν έλεγξε αν το τραγούδι είχε διαρρεύσει – από την άλλη βέβαια το κομμάτι στο youtube ήταν remix που καμία σχέση δεν είχε με αυτό που θα διαγωνιζόταν στον εδώ τελικό, είχε ελάχιστα views, είχε δημοσιευτεί μετά την 1η Οκτωβρίου – ημερομηνία που θέτει η EBU ως την προγενέστερη που μπορεί ένα κομμάτι να έχει ακουστεί δημοσίως – και ειλικρινά αναρωτιέμαι πως ήταν δυνατόν αυτό το γεγονός να επηρρέαζε τόσο καταλυτικά το αποτέλεσμα του ελληνικού τελικού – ναι, αυτή ήταν η επίσημη δικαιολογία της ΕΡΤ για τον αποκλεισμό, με την ίδια την EBU να δηλώνει πως για την ίδια δεν υπάρχει κόλλημα και ότι το κομμάτι μπορεί να διαγωνιστεί κανονικά. Με την ίδια λογική το 2008 έπρεπε να ακυρωθούν Καλομοίρα και Μαρτάκης και να πάει η Χρύσπα – όχι η περίπτωση του «Light in our soul» δεν είναι η ίδια γιατί το κομμάτι είχε κυκλοφορήσει στη Γερμανία ένα χρόνο νωρίτερα και θα μας το ακύρωνε η EBU αν κέρδιζε.

Πάντως στο oikotimes.com πολύ το χάρηκαν που ακυρώθηκε η Αυγουστάκη – την οποία και έθαβαν συστηματικά από πέρυσι το καλοκαίρι – αν και ποτέ δεν κατάλαβα το γιατί.

Με την ακύρωση αυτή και ειδικά όταν άκουσα το κομμάτι κατάλαβα ότι η Ελλάδα μόλις είχε ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙ. Γενικά από την ανακοίνωση των ονομάτων των καλλιτεχνών που θα συμμετείχαν στον ελληνικό και χωρίς να έχω ακούσει το κομμάτι, η Κατερίνα μου έκανε ως το πλέον ταιριαστό άτομο για να στείλουμε στο Όσλο. Φρέσκια, όμορφη, με καλή φωνή, εξαιρετική κίνηση, επιτυχία σε Βέλγιο, Ολλανδία και Πολωνία, καλή γνώση των Αγγλικών και εξαιρετική προφορά, με καλή ομάδα πίσω της να την στηρίζει, ολόκληρο μηχανισμό με manager, χορευτές, χορογράφους, ενδυματολόγους, γραφείο δημοσίων σχέσεων κλπ και πιστέψτε με στη Eurovision οι δημόσιες σχέσεις παίζουν μεγάλο ρόλο.

Μετά άκουσα και το κομμάτι που μου επιβεβαίωσε όλα τα παραπάνω – θα πω με απόλυτη βεβαιότητα τώρα πλέον που άκουσα όλα τα κομμάτια του ελληνικού τελικού πως αν τελικά η Αυγουστάκη διαγωνίζονταν, θα κέρδιζε με περίπατο τον ελληνικό τελικό και θα περνούσε άνετα από τον ημιτελικό μας στον τελικό της Eurovision. Ίσως δεν είναι winning material το κομμάτι της, από την άλλη θα μπορούσε να πλασαριστεί στην 5άδα χαλαρά.

Η… τρίτη διαρροή νομίζω πως είναι και η πλέον ύποπτη. Η Ελευθερία Ελευθερίου αν και δεν νομίζω πως είχε ελπίδες να κερδίσει τον Ελληνικό τελικό, από την άλλη είχε το μοναδικό ποπ χορευτικό τραγούδι του ελληνικού τελικού – μετά την ακύρωση της Αυγουστάκη – το οποίο ήταν αρκετά συμπαθητικό και θα μπορούσε ίσως να κάνει την έκπληξη. Δεν ξέρω πραγματικά τί θα μπορούσε να συμβεί, τελευταία διαβάζω διάφορα για το πώς έγινε η διαρροή και δεν ξέρω τί να πιστέψω.

Και εδώ αρχίζει το γλέντι… Site στο internet βγάζει τους στίχους όλων των κομματιών, απειλεί να τινάξει τον ελληνικό τελικό στον αέρα μεταδίδοντας τα κομμάτια – τελικά αποδεικνύεται ότι τα κομμάτια τα έχει πολύς κόσμος, η Ελευθερίου βγαίνει και λέει ότι οργανωμένοι eurofan τα έχουν ήδη στα mp3 τους – και ενώ η ΕΡΤ θα μπορούσε να μην υποκύψει σε πιέσεις, δημοσιεύει τα υπόλοιπα 7 κομμάτα – πριν καλά καλά συμπληρωθούν 24 ώρες από την ακύρωση της Ελευθερίου. Η δικαιολογία; «Δεν ήταν δυνατή η τήρηση της διαδικασίας που είχε τεθεί, λόγω των ανεξέλεγκτων συνθηκών που επικρατούν στο νέο τεχνολογικό περιβάλλον». Εδώ πραγματικά γελάμε. Γιατί καλή μου ΕΡΤ δεν το είχες προβλέψει αυτό από πριν; Γιατί τελικά να ακυρωθούν Αυγουστάκη και Ελευθερίου από τη στιγμή που όλα τα κομμάτια τελικά θα διέρρεαν και εσύ έτρεξες να προστατεύσεις τους άλλους 7 – τη στιγμή που έκαψες Αυγουστάκη και Ελευθερίου; Και ειδικά η αδικία όσον αφορά την Ελευθερίου είναι πέρα από κάθε φαντασία, μιας και η ακύρωσή της έγινε μόλις 24 ώρες πριν την δημοσίευση των υπολοίπων κομματιών και τη στιγμή που στη θέση της θα μπορούσε να είναι ο οποιοσδήποτε.

Και αφού έχουμε φάει όλη την αποτυχία της ΕΡΤ στη μάπα, έρχονται και τα κομμάτια να μας αποτελιώσουν… Trash, trash TRASH! Συγγνώμη αλλά τέτοια σαβούρα είχα να ακούσω από την επιλογή μας για το 1998 – που γινόταν από την εκπομπή του Μαρίνου τότε, το ZooBusiness, που και πάλι τότε είχε ξεχωρίσει μια εκπληκτικά ταλαντούχα κοπέλα με ένα εκπλητκικό κομμάτι που θα γινόταν τεράστια επιτυχία ένα χρόνο μετά, ναι για την Ηρώ λέω και το κομμάτι «Τίποτα».

Να μιλήσω για το τουρκοαρβανίτικο του Αλκαίου; Που μου ξυπνά μνήμες 2002 και Ρακιντζή; Ντροπή και αίσχος. Συγγνώμη όποιος τον έβγαλε και αυτόν και το κομμάτι του από το χρονοντούλαπο της ιστορίας, να τον βάλει πάλι μέσα και να τον χώσει στον πάτο, γιατί μυρίζει ναφθαλίνη και κινδυνεύουν οι έχοντες έλλειψη ενζύμου G6PD. Παρεπιπτόντως να κλείσεις τα αυτιά σου σε όσα θα λέει το Super Star της Λαμπίρη, εκεί ο Θοδωρής Ρακιτζής έχει από το Νοέμβριο που λέει ότι πρέπει στο Όσλο να πάει ο Αλκαίος.

Να μιλήσω για το έταιρο νησιωτικο rap r&b του Πυροβολάκη που όταν το ακούς πραγματικά πείθεσαι ότι δεν υπάρχει Θεός; Τί σκουπίδι είναι αυτό; Λύρα στείλαμε με την Παπαρίζου σε πολύ καλύτερη version και χωρίς τα χαζο rap και τις χαζογκόμενες. Ντρέπομαι για το συγκεκριμένο κομμάτι ειλικρινά.

Να μιλήσω για τον ασσύληπτο «Κινέζο» των one-hit-wonders-μόλις-τέλειωσα-το-σχολείο Μέλισσες; Οκ να δεχτώ ότι με το «Κρυφά» τα κατάφεραν και αντέγραψαν αριστοτεχνικά το «Season Song» των Blue States. Όταν έγραφαν τον Κινέζο what the hell were they thinking? Για τους στίχους τι να πω… φαντάζομαι το καμάρι της ελληνικής αποστολής αν κερδίσει το συγκεκριμένο αίσχος και έρθει η ώρα να μεταφράσουν στις υπόλοιπες αποστολές τί λέει το τραγούδι. Προτείνω στις «Μέλισσες» να πάρουν τον Κινέζο και το μελίσσι τους και να γυρίζουν στην τάξη τους μετεξεταστέοι. Αίσχος.

Ας περάσουμε και στα σχετικά ανώδυνα…

Emigre… εδώ η μουσική μας γυρίζει περίπου 10 χρόνια πίσω – απαράδεκτη προφορά στα αγγλικά, αδιάφορη μελωδία, εκνευριστικό ρεφραίν. Πάτος ατελείωτος.

Sunny Μπαλτζή & Second Skin… εδώ είχα κάποιες ελπίδες – ας πει κάποιος στις κοπέλες ότι το συγκεκριμένο κομμάτι και μάλιστα σε καλύτερη version το έστειλε πέρυσι η Ιρλανδία και αποκλείστηκε από την ημιτελικό.

Χατζηνάσιος junior… μοιάζει με κομμάτι που είχε πέρυσι ο Σάκης για να κάνει μπόγο και να περάσει λίγο την ώρα στον περσινό ελληνικό τελικό μέχρι την ώρα που θα έλεγε το «This is our night». Νύσταξα ήδη. Ξυπνήστε με.

Πολεμάει ο Καραδήμος με όπλο που του ευλόγησε η Δήμητρα Γαλάνη… Στο ρεφρέν περιμένω να αρχίσει είτε το «Δεν είσαι εδώ, δεν υπάρχεις πια μέσ’ τη ζωή μου», είτε το «Μου λες πως έτσι είναι οι σχέσεις και εγώ χωρίς εσένα δε ζω». Αδιαμφησβήτητα το μοναδικό κομμάτι του ελληνικού τελικού που είναι αξιοπρεπές, που μπορεί να σταθεί μουσικά, στιχουργικά και ενορχηστρωτικά, που έχει και τις δικές μου ευλογίες – κρατάω επιφυλάξεις αν μπορεί να σταθεί στο Όσλο – και ελπίζω να κερδίσει.

Πέρυσι τον Φεβρουάριο προέβλεψα με επιτυχία ότι η Νορβηγία θα κερδίσει το διαγωνισμό, η Ισλανδία θα βγεί δεύτερη και η Ελλάδα θα παίξει μεταξύ 5 και 8…

Φέτος γιατί κάτι μου λέει ότι θα κάνουμε τελικό χωρίς Ελλάδα – πρώτη φορά από το 2000;


26 responses to “Ελληνικός Τελικός Eurovision 2010

  • Χρήστος

    Διαφωνώ τρομερά με τα όσα γράφεις.

    Ο Αλκαίος, ασχέτως αν εδώ είναι ξεχασμένος, έχει το πιο γιουροβιζιακό τραγούδι, το οποίο θα λάμψει εν μέσω των βαρετών μπαλάντων που μέχρι στιγμής στέλνουν οι άλλες χώρες φέτος.

    Ναι, είναι λίγο «βαράτε βιολιτζήδες» το τραγούδι, αλλά όχι και επιπέδου S.A.G.A.P.O! Έλεος! Μην ξεχνάς ότι πέρσι τραγούδια αντίστοιχα του ΄Όπα’, ήταν το dum tek tek και το always του Αζερμπαϊτζάν και ήταν φαβορί! Οπότε, μια χαρά θα πάει και ο Αλκαίος. Οι υπόλοιποι συμφωνώ ότι είναι απαράδεκτοι.

    Ο δε Καραδήμος, δεν ξέρω ποιόν μπορεί να συγκινήσει στο Όσλο, εκτός απ’ τη Γαλάνη.

  • writersblokc

    Δεν είχα υπόψη μου οτι είχε αρχίσει ήδη το πανηγύρι και μου ‘κανες τη καρδιά περιβόλι πρωί πρωί.. 😦 Δεν άντεξα να τ’ακουσω όλα, γιατί τα 3 πρώτα απο Αλκαιο, Πυροβολάκη και Σφίγγες ήταν υπερ αρκετά. Δεν θέλω να πάμε φέτος, ειλικρινά – υπάρχει λόγος;

  • Cyan

    Ουάου, Θηριώδες post. Το διαβάζω και καταθέτω τη γνώμη μου λίαν συντόμως.

  • Cyan

    Το διάβασα! Συμφωνώ 98% με μόνη ίσως εξαίρεση τα περί Χατζηνάσιου.
    Ο Αλκαίος είναι το μεγαλύτερο σκουπίδι. Ευτυχώς δεν έχω έλλειψη G6PD οπότε αφού γλιτώσω από τη νάφθα θα πνίξω τον πόνο μου τρώγοντας κίαμους, με την ελπίδα πως κάτι τέτοιο θα μπορούσε να σταθεί και στο λαιμό κάποιο εκ των μυαλών – φωστήρων της ΕΡΤ.
    Στα σκουπίδια που απέμειναν θα πω το εξής:
    Ο κιμάς Ταζ μαχάλ δε γίνεται!

  • musicbug

    Kalispera kai kalo mina!!!
    Ti na pw gia fetos! Kata ti gnwmi mou eprepe i na kanoun kateytheian anathesi stin Avgoustakis (pou oute egw katalava giati den ithelan) mias kai i kopela einai psilognwsti eksw, exei evrwpaiko aera kai sigoura tha ekane mia axioprepi parousia. Tou Karadimou ki egw to thewrw to pio axiologo kommati, pou akoma ki an den pame kala i de perasoume teliko, toulaxiston tha ginei me axioprepeia. Gia Thodori Rakintzi de sxoliazw, einai filarakia xronia, poion tha ypostiriksei?
    Alkaio, Melisses, Pyrovolaki ki Emigre ta thewrw apo ta xeirotera!!! Toso vlaxoi omws pou eimaste san ellines tha steiloume i ton Alkaio me ayti ti gyftia, i ton Pyrovolaki me ayto to panigiri.
    Einai dynaton na exoume tosous talantouxous kai na stelnoume ayta? Kalytera na itan i Maro Lytra, i Tamta, i Ivi klp klp

  • nma

    απο τα 7 το μονο που ακουγεται ευχαριστα κ εχει κατι ειναι των emigre!!σαφως εχει κ αυτο καποια θεματα οπως της προφορας της τραγουδιστριας αλλα οκ!!νομιζω οτι βελτιωνεται!τωρα απ οτι ακουσα ως τωρα απ τα αλλα τραγουδια των χωρων που μεχρι τωρα εχουν βγει στη δημοσιοτητα ,επαναλαμβανω μεχρι σημερα κ ειναι νομιζω περιπου 20,κανενα δεν ειναι αριστουργημα ουτε τερας πρωτοτυπιας!συγκριτικα το τραγουδι των emigre ειναι μια χαρα!εχει εναν σχετικα φρεκο ηχο κ πιασαρικη μελωδια κ το μπουζουκι απο κατω λειτουργει διακριτικα χωρισ να γινεται γραφικο!συγκριτικα δηλαδη με τα αλλα θα τολμησω να πω οτι ειναι απο τα πιο δυνατα !!μου αρεσε της αρμενιας της δανιας κ της γεωργιας καπως !!κ η ισπανια εχει ενα ενδιαφερον!!!κατα τα αλλα χμ!λιγο πολυ τα ιδια!!φυσικα παντα μιλαμε για το μουσικο συμπαν της γιουροβιζιον!!!καλα οι δημοσιες σχεσεις κ οι συμμαχιες κ ολο το παρασκηνιο εχουν αναδειξει τραγουδια οπως το μετριοτατο της ρωσσιας προπερσυ!!!!οποτε μ αυτα που εχουμε καλως η κακως οπως προεκυψαν ψηφιζω emigre!!!!!!!!ειδαμε τι κανουν η υπερβολικη σιγουρια κ η φιλοδοξια!!βλ.σακη!!κ ειδαμε πως ξεπεταγονται τα αουτσαιντερ!!βλ φινλανδια κ σερβια!!!ας δουμε λοιπον πως θα λειτουργησει κ ενα τραγουδι που εχει καποια αλλη προταση περα απο ωραια σωματα κ χορευτικα κ υπερπαραγωγες!!!γιατι μη μου καποιος οτι η σερβια ειχε τιποτα φοβερα μπαλεττα κ καμμια κουκλαρα ερμηνευτρια η καποιο ιδιαιτερο στησιμο!σαφως κ οχι!!!!μονο το τραγουδι της κ τιποτα αλλο!!!!!αλλα το τσιμπησε το βραβειο!!!!η γνωμη μου πανω κατω ειναι αυτη!!!!!!κ ξερω οτι με τη γιουροβιζιον δε μπορεις να εισαι σιγουρος με τιποτα απολυτως !!!!!!!!!!!!

  • Neverlandean

    Καλή χρυσή η Κατερίνα αλλά το τραγούδι είναι εντελώς «When Love Takes Over».

    Λατρεύω αγγλικά της Εμιγκρέ. Εμιγκρέ όνομα και πράμα!
    ΤΑΤΣ ΜΗ ΝΤΙΠ ΗΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΗ

  • impressedguy

    @Χρηστος: Έχω και εγώ επιφυλλάξεις για το πόσο καλά μπορεί να πάει ο Καραδήμος, απλά είναι ίσως το μοναδικό που μπορείς να χαρακτηρίσεις ως τραγούδι και όχι ως «με βάλανε να γράψω κάτι για την Eurovision και σας έφερα αυτό το εύρημα».

    Το «Όπα» του Αλκαίου πάσχει ενορχηστρωτικά, συν του ότι αναρωτιέμαι σε ποια κατηγορία μουσικής θα μπορούσε κάποιος να το κατατάξει… το S.A.G.A.P.O. ήταν καθαρό electronica, ενώ τα «Dum Tek Tek» και «Always» ήταν ethnic R&B συν του ότι η παραγωγή είναι σαφώς πιο επαγγελματική από το αίσχος του Αλκαίου.

    @writersblokc: Και εγώ αναρωτιέμαι αν πρέπει να πάμε. Σε τέτοιους διαγωνισμούς ή συμμετέχεις και είσαι μέσα 100% ή καλύτερα να μην συμμετέχεις καθόλου και να μην εκθέτεις καλλιτέχνες και δημιουργούς – ανεξάρτητα με το πόσο χάλια είναι τα κομμάτια τους.

    @Cyan: Μέχρι πού το μαλλί;

    @musicbug: Συμφωνώ, συμφωνώ, συμφωνω!!!

    @nma: Δεν θεωρώ ότι οι Emigre έχουν πολλές ελπίδες, αλλά τουλάχιστον το κομμάτι τους και ειδικά σε σύγκριση με την υπόλοιπη σαβούρα είναι σχετικά αξιοπρεπές. Και πίστεψέ με είμαι ο τελευταίος άνθρωπος που πιστεύει σε συνταγές, χορευτικά τραγούδια, χορογραφίες κλπ. Χρειάζεται ΜΟΝΟ ένα ΚΑΛΟ τραγούδι, ανεξαρτήτως είδους, μια καλή ερμηνεία και μια καλή σκηνική παρουσία και τον κέρδισες τον διαγωνισμό χωρίς να το καταλάβεις. Τίποτε άλλο.

    @neverlandean: Αφού δεν το έχουν το αγγλικό αναρωτιέμαι γιατί δεν τα λένε στα ελληνικά να τελειώνουμε.

  • Cyan

    Στη φώτο των emigre είναι 7 άτομα. Πόσοι επιτρέπεται να είναι on stage στη Eurovision; Νόμιζα 6 max.

  • gay super hero

    Eγώ θα επιμείνω ότι τραγούδια του στιλ «ελάτε να χορέψουμε στην Ίμπιζα» ποτέ δεν τα πήγαν καλά στη Eurovision (βλέπε Κύπρος το ’99, Βέλγιο το 2004 κτλ). Συμφωνώ πάντως ότι η εμπειρία που έχει η Αυγουστάκη στην ευρωπαϊκή ποπ σκηνή και οι διασυνδέσεις της (χώρια το σίγουρο 12 του Βελγίου) θα βοηθούσαν πολύ.

    Πάντως ακόμα κι αν ήταν στον τελικό μάλλον η ψήφος μου θα πήγαινε μεταξύ Εμιγκρέ και Ελευθερίου. Βέβαια θα αποφάσιζα αφού έβλεπα το live.

    Συμφωνώ επίσης σε αυτά που γράφεις για τον τρισάθλιο χειρισμό της ΕΡΤ ο οποίος σαφώς είναι σκόπιμος και έχει απαξιωτικές προθέσεις.

  • impressedguy

    @Cyan: Όντως μέχρι 6 επιτρέπεται, κάποιον θα θυσιάσουν, έχει συμβεί στο παρελθόν και με άλλα συγκροτήματα με παραπάνω από 6 μέλη, κάποιος έμεινε εκτός σκηνής.

    @gaysuperhero: Πράγματι ισχύει αυτό που λες για τις house/trance συμμετοχές και ποτέ δεν κατάλαβα το γιατί! Εξαίρεση ίσως η Σλοβενία το 2001, αν και δεν είχε τόσο γρήγορο beat.

  • phoinix

    έλα μωρέ δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα.
    οκ κακώς αποκλέιστηκαν τα τρία αυτά τραγούδια και θα έπρεπε να διαγωνιστούν μαζί με τα υπόλοιπα.

    ο Αλκαίος μπορεί να μας ακούγεται χάλια αλλά μια χαρά είναι για εκεί που είναι να πάει.

    ο Καραδήμος δίνει μια αξιοπρέπεια με ένα πολύ γλυκό τραγούδι

    και η Μπαλτζή γενικά μου αρέσει πολύ και το τραγούδι είναι παιχνιδιάρικο και όμορφο αν στηθεί και σωστά θα πάει μια χαρά.

    που ξέρεις μπορεί φέτος να πάει η Κύπρος τελικό!

  • another george

    Eurovision χωρίς Ελλάδα στον τελικό φέτος. Δεν νομίζω να υπάρχει κανείς που πιστεύει ότι θα περάσουμε.

    Τόσο σκουπίδι μαζεμένο είχα να ακούσω χρόνια και είναι κρίμα διότι αρκετοί από τους καλλιτέχνες που συμμετέχουν είναι γνωστοί και τουλάχιστον ο Πυροβολάκης από τις συμπάθειές μου. Όχι βέβαια με αυτό εδώ.

  • m

    comment deleted by moderator
    [υβριστικό σχόλιο]

  • m

    comment deleted by moderator
    [υβριστικό σχόλιο]

  • impressedguy

    @m: Σέβομαι την διαφωνία σου, απλά να λείπουν οι χαρακτηρισμοί.

  • eurofan

    Άσχετα με το επίπεδο που έχεις δίκιο, με εντυπωσίασε που το συνέδεσες με το πολιτικό πλαίσιο, το οποίο είναι άσχετο με το φαινόμενο eurovision το οποίο τρέφεται από τα σκουπίδια τύπου superstar. Μάλλον είσαι νεοδημοκρατης fan πάνω από όλα και σας έδωσαν γραμμή στη ΔΑΠ και την ΟΝΝΕΔ να κράζετε το ΠΑΣΟΚ και την αριστερά (διαφορετικά πράγματα μάλλον) μέσω οποιουδήποτε γελοίου (όχι αστείου) συνειρμού. Το εντυπωσιακό είναι που από τα σκουπίδια έχεις βγάλει εκτός το Σαρμπέλ, την Καλομοίρα και άλλες αηδίες.

  • impressedguy

    @eurofan: Χαίρομαι που συμφωνείς για το επίπεδο, πίστεψέ με δεν παίρνω γραμμή από κανέναν! Πάντως κάνει εντύπωση πως Υπουργός Πολιτισμού στις πρώτες του δηλώσεις αναφέρεται στην Eurovision – κατά τη γνώμη μου δεν θα έπρεπε να ασχολείται καθόλου. Συμφωνώ ότι ο Σαρμπέλ ήταν σκουπιδάκι, αντιθέτως με την Καλομοίρα που την θεωρώ με διαφορά την καλύτερή μας συμμετοχή στο διαγωνισμό ever!

  • yanmos

    ok simfono mazi sou an kai ola eksartonte apo to ti akouei o kathenas apo emas. as poume gia mena to game of life g…ei alla einai entelos prosopiki apopsi. Apla tha po kati, as pame mia fora san xora me kati diaforetiko. Kali mas epitixia opos kai na xei. Psifizo sunny mpaltzi!!!

  • profylaktiko

    Εντάξει, δεν είχα ασχοληθείμε το θέμα (είχα μείνει στον 1ο αποκλεισμό) αλλά κράτησα το ποστ σου για να ενημερωθώ. Απότι βλέπω πάμε ολοταχώς για αποκλεισμό! Δεν ξέρω. Δεν με εντυπωσίασε κανένα τραγούδι για eurovision. Who knows… Άντε να δούμε

  • SPon

    εγώ πάλι απορώ γιατί δεν στέλνουν δοκιμάσουν να στείλουν κομμάτια σαν αυτό
    http://www.youtube.com/watch?v=9pxACwHnG2g που αν και underground group βγήκαν πρώτοι σε όλη την Ευρώπη και δεν τους ξέρει (βέβαια) κανείς εδώ…
    http://www.mixtape.gr/t.asp?sec=1&sub=1&uid=644
    Εγώ τους ανακάλυψα πρόσφατα αν και το τραγούδι το ήξερα δεν γνώριζα ότι είναι ελληνικό…

  • artemis

    πυροβολακης forever

  • giorgos

    εγω βλέπω πάντος με αλκαιο και το όπα….. δεν υπάρχει περίπτωση να περάσουμε ούτε καν στον τελικό…..ότι χειρότερο έχω ακούσει τα τελευταία χρόνια μετά την μετα ρακιντζί εποχή.
    δηλ η φωνή του αλκαίου έλεος δηλ. που θα πάμε να διαγωνιστούμε…οκ πανηγυράκι η eurovision αλλα υπάρχουν και τραγούδια που είναι κάποιου επιπέδου και οι καλλιτέχνες αποδίδουν σχετικά καλά πάνω στη σκηνή το όλο τους concept….δεν μπορώ να φανταστό αλκαίο πάνω στη πίστα της eurovision να τραγουδάει εχω μια φωτιά…….χει…..δηλ το ρεζιλίκι της δεκαετίας…..
    το μόνο αξιοπρόσεκτο για eurovision ήταν της μπαλτζή κάτι δηλ σε στυλάκι emo, tokio hotel θα μπορούσε να κερδίσει πόντους άλλα είχε άσχημη εκτέλεση στα φωνητικά…..
    για τους πυροβολάκιδες και τους ‘αλλους ουδέν σχόλιο κάλυτερο τραγούδι θα έβγαζε η μάνα μου πάνω σε φάση που φτιάχνει φασολάδα στην κουζίνα της παρά αυτά τα trashes…..

  • anonymos

    sygnwmh, alla aotos h auth pou egrapse to keimeno sigoura den xwneuh oute ta entera ths!!!!appapa!!!prosexe mh dagwseis th glwssa sou kale k dhlhthriasteis!!!k mena de maresane ta trgoudia alla skepsou k ligo oti auth oi anthrwpoi kourasthkan gia na kanoun autes tous tis doulies k na mas tis pasousiasoun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • ANTONIS

    GIA NA DW TWRA EKSUPNAKIDES TI EXETE NA PEITE…..OSO GIA TI KURIA POU EGRAPSE TO APO PANW ARTHRO, NOMIZW PWS PREPEI NA ALLAKSEI DOULEIA, GIATI LEEI OLO VLAKEIES KAI AP’OTI FENETAI EINAI ASXETH….KAI TELIKO MPIKAME…KAI FAVORI EIMASTE….DE KATALAVA DILADI…EPEIDI O ALKAIOS DEN EINAI ROUVAS ME KSURISMENO STITHOS, GIA AUTO VGHKATE OLOI NA TON FATE….KAMIA YPOSTIRIKSI S’AUTON KAI STHN OMADA TOU??? STO KATW KATW RE KAFROI, THN ELLADA ANTIPROSOPEUEI, KAI NA MHN HTAN KALOS..EPREPE NA VGOUME OLOI KAI NA TON YPOSTIRIKSOUME…ALLA AYTOI EIMASTE…KWLARAKIA, VYZAKIA KAI KSIRISMENOI TYPOI MAS ARESOUN MONO EMAS….A RE ELLHNARES!!!! PROXWRA RE GIWRGARA…KAI PARE KAI TH PRWTIA KAI VALTH TOUS…KSEREIS POU, GIA NA TO VOULWSOUN MERIKOI…OPA!!

  • impressedguy

    @Antonis: Δεν ξέρω σε ποια κυρία αναφέρεσαι ακριβώς, anyway πάντως και ο Αλκαίος προφανώς εμπίπτει στη κατηγορία «KWLARAKIA, VYZAKIA KAI KSIRISMENOI TYPOI» μιας και προσπάθησε και μάλλον κατάφερε να κρύψει την μουσική αδυναμία του κομματιού του με 4 ξυρισμένα παλικάρια που Ρουβοφέρνουν.

    Ο καιρός γαρ εγγύς να δούμε τί θα κάνει, φυσικά και υποστηρίζω την Ελλάδα αλλά δεν υποστηρίζω καθόλου τις καταστροφικές επιλογές της ΕΡΤ και την απαξία προς την Eurovision γενικότερα – η συμμετοχή του Αλκαίου ανεξάρτητα αν μου αρέσει ή όχι θα μπορούσε σαφέστατα να υποστηριχθεί πολύ καλύτερα, είναι μόνος του, χωρίς χορηγό, χωρίς budget, χωρίς tour προώθησης, χωρίς τίποτα.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: