Μινγουάιλ…

…από το youtube πληροφορήθηκα ότι οι Girls Aloud το 2006 είχαν επισκεφτεί την Αθήνα και είχαν βαρέσει κρίση όταν ανέβηκαν στο Λυκαβηττό. Ρεζίλι σου λέω και εμείς και αυτές. Πρόσεξε τον ταρίφα στο τέλος.

Απαιτώ άμεση ενημέρωση από τον Neverlandean για το πως, το πού και το πότε – μέχρι στο Wikipedia αναφέρεται ότι οι Girls Aloud έκανα δύο αρπαχτές στη χώρα μας και πήραν λέει και πολλά λεφτά.

Καλά αυτή τη Ceryl δεν πρέπει να την πηδάει καθόλου ο γκομενάκος της. Πολύ γκρίνια.

Speaking of Ceryl να σου πω ότι βγήκε και το video για το νέο της single. Ουδέποτε κατάλαβα γιατί επιλέχθηκε το 3 Words για single, το θεωρώ το χειρότερο κομμάτι του album. Το video πάντως παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον.


9 responses to “Μινγουάιλ…

  • Neverlandean

    LMFAO παρόλο που η Cheryl είναι για μπάτσες στο συγκεκριμένο βίντεο, δεν μπορώ να μη γελάω με τις αντιδράσεις της!! ❤

    Δεν ήταν αρπαχτές με την κανονική έννοια, έπαιξαν σε δυο πριβέ πάρτι και απορώ ποιος Έλληνας κροίσος τις αγαπάει τόσο για να τις καλέσει…

    Anyways, το cd της Cheryl είναι μια αποτυχία γενικώς παρά το ότι πουλάει τρελά, το δε βίντεο είναι καλό αν και λίγο γκαγκαΐζει σε μερικά σημεία.

    Το τραγούδι χάλια δε το συζητώ.

  • musicbug

    Krima re paidia:-) To kommati einai super! De sou aresei me tin prwti fora, ma an to akouseis dynata einai porosi! To cd tis den itan kati to wow alla kai katholou kako, poly kalytero apo ta cd twn Girls Aloud.

  • gay super hero

    Prive party my ass. Σε κάνα στριπτιτζάδικο θα τραγούδησαν.

    Επειδή είναι ντουέτο με το Will.i.am το επέλεξαν. Τζάμπα τον κουβάλησαν;

    Και σιγά το βίντεο. Σκέτη φτήνια.

  • impressedguy

    @Neverlandean: Μήπως τις αγαπά το μούλικο του κροίσου; Πάντως αναρωτιέμαι από περιέργεια πόσα λεφτά έχωσε για να τις φέρει. Το αλμπουμ περιέργως μου αρέσει πολύ και θα ξαφνιαστείς με το πόσο ψηλά είναι στη φετινή μου λίστα…

    @musicbug: Αν και είμαι από αυτούς που το άλμπουμ της Ceryl τους αρέσει, το κομμάτι το θεωρώ απαράδεκτο. Σώζεται οριακά στο ρεμίξ του βίντεο που έχω βάλει.

    @gaysuperhero: Έχω βαρεθεί τη ζωή μου με τον will.i.am, άσε που με εκνευρίζει. Για το βίντεο θα διαφωνήσω, φτήνια μεν αλλά πρωτότυπο το λες!

  • Cyan

    Απο που πληροφορήθηκες; Από το youtube; Ήρθε έτσι από μόνο του και σου το πε;
    Και το βίντεο κλιπ; Κι αυτό έτσι;

  • Γιάννης ΠΠΜ

    Τι ταύτιση απόψεων!
    Ας πως και εγώ τη δική μου!
    Έχω ακούσει μόνο 3 κομμάτια από το άλμπουμ του Κώλου (της Cole), τα Fight For This Love, 3 Words και Parachute. Βρίσκω αρκετά καλό το 3 Words (από τα λίγα κομμάτια που μου έκαναν καλή εντύπωση με την πρώτη ακρόαση) και το βίντεο κλιπ είναι πολύ ενδιαφέρον και δε μου φαίνεται φθηνό. Μακάρι πολλά ελληνικά (κοινώς φθηνά) βίντεο κλιπ να του έμοιαζαν!
    Στην ουσία της συζήτησης τώρα: γιος κροίσου με λατρεία στις GA. Αδερφή και με λεφτά! Τον πρόλαβα! Στην ουρά οι υπόλοιποι!

    ΥΓ Απο που πληροφορήθηκες; Από το youtube; Ήρθε έτσι από μόνο του και σου το πε;
    Και το βίντεο κλιπ; Κι αυτό έτσι;

  • impressedguy

    ok we can blame cyan for the info.

  • Cyan

    Στο σημείο αυτό να ευχαριστήσω τον Γιάννη ΠΠΜ για την άπλετη του υποστήριξη στον αγώνα για δικαίωσή μου. Οι imp(erialistic)ressed δυνάμεις εκάμφθησαν και απεκατέστησαν την αλήθεια.

  • Γιάννης ΠΠΜ

    (Τώρα είναι που βγαίνω και κραυγάζω «Donna Martin Graduate»;)

Σχολιάστε

