Η τελευταία του πρόβα

Δεν μου φαίνεται και τόσο χάλια εμένα να σας πω την αλήθεια, δεν ξέρω αν θυμίζει και πολύ τον παλιό καλό εαυτό, αλλά δεν τον λες και ερείπιο. Αν αναρωτιέσαι, φυσικά και είναι playback η ερμηνεία…


2 responses to “Η τελευταία του πρόβα

  • x-oyranoy

    ελα ρε συ, καλος ητανε
    αν και ποτε δεν ητανε απο τους αγαπημενους μου
    ειχε την ταση να μαγευει γιατι ητανε κατι «εξωγηινο»

  • riot

    Μπορεί οι πρόβες μόνο να γίνονται playback (έτσι κι αλλιώς δεν υπάρχει λόγος φαντάζομαι να γίνονται live, αφού πάντα γίνεται soundcheck)
    Πάντως, αν και κάποτε ήμουν fan (και τώρα είμαι, αλλά όχι και τόσο φανατικός), τώρα που ξαναβλέπω clips του, live του κλπ, είχε αναμφισβήτητα ένα δικό του στυλ, αλλά έκανε πάντα τα ίδια και τα ίδια

Σχολιάστε

