Δεύτερη Πρόβα

Το πράγμα μαζεύτηκε όσο έπαιρνε, η κατασκευή λειτούργησε, το background έγινε περισσότερο μονοχρωματικό, τα φωνητικά βελτιώθηκαν, μόνο το εύρημα με την ελληνική σημαία δεν φαίνεται και καλύτερα γιατί εμένα μου φαίνεται γελοίο.

Ευχόμαστε φυσικά το καλύτερο, νομίζω πως στο τελικό θα περάσουμε χαλαρά, κρατάω επιφυλάξεις για τη πορεία μας στο τελικό. 

Αμέσως μετά από εμάς ανέβηκε στη σκηνή η Γαλλία, τη πρόβα της οποίας μπορείς να δεις ακριβώς από κάτω. Το λατρεύω αυτό το κομμάτι και είναι άτυχο που θα βγει να τραγουδήσει πολύ νωρίς, μόλις από τη τρίτη θέση. Πρόσεξε τη συνάντηση Σάκη – Patricia, όπου ο Σάκης τη χαιρετά διακριτικά και η Patricia τον γράφει μεγαλοπρεπώς!


18 responses to “Δεύτερη Πρόβα

  • Γιάννης ΠΠΜ

    Έλα ντε… Το πιο έξυπνο που βρήκαν για το φινάλε ήταν η ελληνική σημαία; Έλεος! Αισθητή βελτίωση, αξίζει Τοπ3 δεδομένης της έλλειψης αξιόλογου ανταγωνισμού.

  • g for george

    Το Γαλλικό κομμάτι είναι ένα από αυτά που θα πάει καλά. Δεν θυμάμαι από πότε συμμετοχή της Γαλλίας έχει να συζητηθεί τόσο. Εύχομαι να πάρει μια θέση στην πεντάδα και γιατί όχι, να βγει πρώτο γιατί πάνω από όλα το αξίζει.

    Και το λέω εγώ αυτό, που αν θυμάσαι την πρώτη φορά που το παρουσίασες, δεν μου άρεσε. Είχα συνηθίσει βλέπεις, στο εύκολο.

    Τώρα, για την πρόβα μας… δεν ξέρω. Προσωπικά συνεχίζει να μην μου αρέσει, έστω κι αν συμμαζεύτηκε το πράγμα αρκετά. Κάποιος πρέπει να πει στον Ρουβά ότι δεν είναι ο Μάικλ Τζάκσον. Οι κινήσεις των χεριών στον αέρα είναι καθαρή αντιγραφή και το κακό είναι ότι φαίνεται. Γενικά δεν μου αρέσει. Ελπίζω για μια θέση στην πεντάδα αλλά ως εκεί και λίαν επιεικώς επειδή είναι δική μας συμμετοχή.

  • gay super hero

    Aκόμα και σε μία απλή πρόβα το στυλ αυτής της γυναίκας είναι απαράμιλλο. Ακόμα και σε μία απλή πρόβα η ερμηνεία της δεν είναι τίποτα λιγότερο από μεγαλοπρεπής.

    Μετά από αυτή την ανατριχίλα δεν μπορώ να ασχολούμαι με διαδρόμους του γυμναστηρίου και άλλες γελοιότητες.

  • noone

    Γαλλικά δεν ξέρω αλλά το τραγούδι της Patricia μου φαίνεται πολύ θλιμένο. Για να μην πω κηδεία. Και το στιλ της λιγάκι «τι ήθελα κι έμπλεξα εγώ μ’ αυτά». Καλώς ή κακώς η eurovision έχει πάρει άλλο δρόμο, πιο ανάλαφρο, κι εγώ τουλάχιστον για το χαβαλέ την παρακολουθώ. Καλή μουσική και σοβαρές τραγουδιστικές προσπάθειες τις ψάχνω αλλού.

  • noone

    Επίσης να συμπληρώσω ότι από τη χορογραφία του Σάκη το μόνο κομμάτι που μ’ αρέσει είναι όταν λέει το «fly» στον αέρα. Όλο το υπόλοιπο δεν έχει τη δυναμική ενός χορευτικού κομματιού κι αυτή η κατασκευή πιο πολύ βάρος είναι. Ίσως ποντάρουν στην κατάλληλη σκηνοθεσία για να το αναδείξουν γιατί τωρα το βλέπουμε ουσιαστικά από μία γωνία μόνο. Καλή φάση πάντως αυτό το eurovision.tv.

  • impressedguy

    Δε ξέρω αν η Eurovision είναι ή πρέπει να είναι ανάλαφρη, αυτό όμως που ξέρω με σιγουριά είναι ότι το κομμάτι της Γαλλίας είναι αριστουργηματικό, η ερμηνεία της Particia μου σηκώνει τη τρίχα κάγκελο και αν θέλουμε να είμαστε αντικειμενικοί και να δούμε το πράγμα καλλιτεχνικά η Γαλλία έχει την καλύτερη ερμηνεύτρια του διαγωνισμού φέτος και με το καλύτερο κομμάτι με διαφορά. Και χαίρομαι απίστευτα με το χειροκρότημα που παίρνει μετά τη πρόβα της.

    Θα χαρώ υπερβολικά αν κερδίσει η Γαλλία. Έχει ήδη την ψήφο μου.

  • SK

    Ούτε η δεύτερη πρόβα μου φαίνεται κάτι το ιδιαίτερο. Όπως είπαν και άλλοι, το όλο πράγμα φαίνεται βεβιασμένο, δεν έχει καλή ροή κτλ., άσε εκεί που σταματάνε τελείως, ουσιαστικά, για να βάλουν τα πόδια στα εξαρτήματα! Ούτε ο πολυδιαφημισμένος διάδρομος (του γυμναστηρίου, lol gay super hero!) προσφέρει τίποτα. Το τραγούδι είναι καλούτσικο, ύστερα από μερικές φορές ακούσματος σου μένει (και με ένα καλό remix, θα μπορούσε να γίνει καλό χορευτικό). Μια θέση κάπου στην οκτάδα θα ήταν ΟΚ. Άν έρθει από τρίτο και άνω θα είναι σαφώς overrated.

    Για το γαλλικό τραγούδι δεν συμμερίζομαι τον ενθουσιασμό πολλών φίλων, παρότι είμαι φανατικός γαλλόφιλος, και τείνω μάλλον προς τον σκεπτικισμό του noone. Πιο πολύ μου θυμίζει San Remo της δεκαετίας του ’70, δηλ. εκτός τόπου και χρόνου για τον παρόντα διαγωνισμό. Μελοδραματικοί τόνοι, σταδιακή αύξηση της έντασης και του τόνου, δηλ. όλα τα παρωχημένα tricks in the bag. Αν και το έχω ακούσει πεντέξι φορές ως τώρα, δεν μπορώ ακόμα να το απομνημονεύσω…

  • phoinix

    Το Σάκη δε μου αρέσει καθόλου, είχα μια ελπίδα για κάτι πιο καλό αλλά χάλια τον βλέπω, διάδρομος κουτια που σηκώνονται…μου θυμίζει χάμστερ σε κλουβί που τρέχει πάνω κάτω. και αμάν πια με αυτά τα tricks του Ευαγγελινού! Δεν είναι τσίρκο η eurovision είναι…τώρα που το ξανασκέφτομαι φυσικά και είναι τσίρκο! (silly me)

  • writersblokc

    Δεν έχω παρακολουθήσει ιδιαίτερα την καριέρα της Καας, ούτε έχω κάποια αλμπουμ της αλλά η γυναίκα είναι θεά. Το κομμάτι δε μου λεει κάτι αλλά η ερμηνεία της είναι τέλεια. Και btw εγώ μόλις τώρα πρόσεξα οτι η σκηνή είναι όλα τα λεφτά.

    A, ναι..όσο για τον δικό μας, και με το διάδρομο και χωρίς τα ίδια χάλια μου φαίνεται και νομίζω φταίει περισσότερο η χορογραφία, που οσο πιο πολύ τη βλέπω τόσο πιο πολύ μ’εκνευρίζει.

  • manolito

    oi xoreutes etheathisan sto sodade h akomi? omorfoi fainontai

  • manolito

    nomizw pos einai ligo ipervolika autareski i kinisiologia tou Sakis..

  • manolito

    eleos ti fotapsies einai oles aftes…tha mporusame na valume ena pio aplo background pou na grafe panw think green tha xezomastan sto 12 ari alla poia kouli na ta skeftei afta, i kouli koitaei na kanei to saki britney kai to backdrop oso ginetai pio pompodes…eleos koritsia den einai to sticky and sweet tour

  • gay super hero

    To καλύτερο πάντως για την περίφημη κατασκευή το είπε my dear mother

    «Λες και βλέπεις να ανοίγουν φέρετρο…»

  • toboyfriend

    malakia… ksenera.. elega na mi to do. alla eipa as fao tin kryada apo simera. stenoxorithika tora. krima gia to saki…
    foka…le poul. go home. now. H Lyraraki na kanei epeigousa xorografia tora:)

  • blogo

    Leave sakis all alone.
    You’re lucky he even performed for you bastards.
    Leave sakis rouvas alone right now.I mean it.
    😛
    Ελατε ρε παιδια, μια χαρα ειναι.
    Ωραιο τραγουδι και πολυ ωραια χορογραφια.
    Μην ειστε γκρινιαρηδες.
    Πρωτοι θα βγουμε ή δευτεροι.

  • deeona

    «eleos ti fotapsies einai oles aftes…tha mporusame na valume ena pio aplo background pou na grafe panw think green tha xezomastan sto 12 ari alla poia kouli na ta skeftei afta, i kouli koitaei na kanei to saki britney kai to backdrop oso ginetai pio pompodes…eleos koritsia den einai to sticky and sweet tour»

    omg και τρια lol ναουμ

    Πρωτη φορα το θωρω το σοου του Τσακη, ηθελα και γω να το δω την βραδια του τελικου, αλλα ειπα να ενδωσω. Η βαρεμαρα η ιδια με το μονοκαμερο. Τεσπα.

    Μια ολακερη ζωη περασε αυτο το αγορι αντιγραφοντας τις κινησεις του Μιχαλακη, ε τωρα με το φερετρο gimmick, everything finally fell into place.
    The King is dead, long live the King.
    [θα’θελε]

    Επισης, να ρωτησω επειδη το εχω παρατηρησει και σε αλλες φασεις [δεν φταιω εγω, η αδερφω μου φταιει που παει το ματι της κατ’ευθειαν εκει και ανακραζει ηδονικα οταν της φανει πουλι μεγεθους πτεροδαχτυλου]
    Το Σακης βαζει καλτσουλα στο παντελονι;

  • manolito

    xaxa afto gia tin kaltsoula kai to saki to suzitagame me ena filo xtes
    ahahahahahahaha
    sigura……………..!!!!!!!!!!!

  • Rafael

    ti vlakia tragoudi…
    Aporw giati psifizetai kai syzitatai toso!!
    Eleos dld!

Σχολιάστε

