Ο Ερμής Και Εγώ


10 responses to “Ο Ερμής Και Εγώ

  • x-oyranoy

    Omg these are the ugliest queers I’ve ever laid eyes on

  • antipsyxanalysis

    Γιατί βρε?

    Εγώ τον Ερμή τον βρήκα πολύ συμπαθητικό!

  • g for george

    Μου είπαν για αυτό το επεισόδιο και το είδα στο youtube.
    Έχω νοιώσει άσχημα στην ζωή μου… αυτή ήταν μια από αυτές τις φορές. Ελπίζω τα λεφτά να άξιζαν τον κόπο. Νομίζω τα λόγια περιττεύουν.

  • uberbastard

    μα τι συντροφια ηταν αυτη?λολ

  • monaxikoasteri

    εμένα μου φάνηκε ένα πολύ καλοστημένο αστείο….. 😉

  • phoinix

    τι μανια αυτή με τον Ερμή!
    δεν το είχα δει μέχρι τώρα αυτότο «παιγνιδάκι»
    αυτή η σύζυγος μπουλούκου…έλεος!!

  • mika

    Η απομυθοποίηση του πυροσβέστη και της ειδικης δύναμης..που εντάξει εγώ την εχω κάνει καιρό τώρα..για τους ευκολόπιστους τηλεθεατές με ΙQ κάτω του μέσου όρου iq ήταν όντως η απομυθοποίηση του πυροσβέστη..για όλους τους αλλους..ηταν απλα στημένο..απορώ πάντως με το ραδιοτηλεοπτικό που δεν τους το χει κλείσει ακόμη..απορώ..μόνο στον παπακαλιάτη-τον κούκλο μου – ήξερε να βάζει πρόστιμα..αλλα είμαι σίγουρος πως όλοι οι ψωρο-πουριτανοι που έχουν μαζευτεί εκει ωρίονται μόνο για τις αδερφες..κατα τ αλλα τα σκουπίδια που βλέπουμε δεν ενοχλούν..

  • gsus

    [deleted by moderator]
    Υβριστικό σχόλιο

  • Relative_stranger

    Εξευτελισμός για το χρήμα, χαρακτηριστικό της εποχής μας.

  • Κώστας

    Σοκαριστικό… Τελικά όμως το πήγαιναν γύρω γύρω χωρίς να χρησιμοποιήσουν τη λέξη γ*** ή ο*********ς λες και είναι απαγορευμένες!

Σχολιάστε

