Ήρθε το Σου-Κου! (End Of July Edition)

s1.jpg

Όχι τίποτε άλλο αλλά μερικοί γκρινιάζουν ότι βάζω τον ίδιο κάθε Σου-Κου…


4 responses to “Ήρθε το Σου-Κου! (End Of July Edition)

  • g 4 george

    Κάνε έναν διαγωνισμό, κάτι, με δώρο σουκού (άντε, μόνο σου ή κου) με ένα από τα παιδιά που ανεβάζεις εδώ. Το μπλογκ σου θα χτυπήσει αριθμούς τρελλούς.

    Επίσης να μην ξεχάσεις ότι εγώ σου έδωσα την ιδέα και να έχω μια ευνοϊκότερη μεταχείριση, παρακαλώ.

    Ευχαριστώ.

  • Neverlandean

    G 4 George, think again! Εγώ έκανα την παρατήρηση! 😛

    Πάει κι ο Ιούλιος… 😦

  • g 4 george

    Την παρατήρηση μπορεί να την έκανες εσύ, νέβερ, την ιδέα όμως την έδωσα εγώ!

    Και επιτέλους, ο Impressed guy που είναι για να πάρει θέση;

  • impressedguy

    Εδώ είμαι, εδώ! Είναι πολύ καλή ιδέα, κάθε σου-κου ένα ταξίδι δώρο με το αντίστοιχο παιδί παρέα…

Σχολιάστε

