Το Τέλος Του Παρά 5 – Μέρος 2ο

Τέλειωσε λοιπόν! Το Παρά5 ήταν αναμφισβήτητα μία απο τις καλύτερες σειρές των τελευταίων χρόνων και σίγουρα έχει γράψει ήδη ιστορία. Τα σχόλια πάντως για το τέλος είναι ανάμεικτα, με αρκετούς να υποστηρίζουν ότι το τελευταίο επεισόδιο ήταν μάλλον κατώτερο των προσδοκιών.

52.jpg

Προσωπικά οι ενστάσεις μου για το τέλος είναι οι εξής δύο:

  • Θεωρώ ότι το μεταφυσικό τέλος με την Αμαλία ως άγγελο ήταν αρκετά τραβηγμένο. Η φήμη ότι η Αμαλία ήταν άγγελος είχε αρχίσει να κυκλοφορεί έντονα από πέρυσι, σημειωτέον ότι όταν την είδε η Ζουμπουλία το πρώτο που είπε ήταν «Σαν άγγελος είναι».
  • Οι τρομερές γιαγιάδες δεν έπρεπε να πεθάνουν. Ήταν μια κατεξοχήν κωμική σειρά που περιμένεις ένα τελευταίο επεισόδιο γεμάτο γέλιο και όχι να κλαίς για τη γιαγιά του Σπύρου και τη Θεοπούλα επί ένα μισάωρο. Την τάση πάντως να το γυρίζει στο δράμα την είχε εμφανίσει ο Καπουτζίδης και σε άλλα επεισόδια του Παρα5.

4 responses to “Το Τέλος Του Παρά 5 – Μέρος 2ο

  • giorgio

    Κοίταξε, αυτό που λες είναι γεγονός αλλά από την άλλη αυτή η σειρά (παρ όλες τις τραβηγμένες φάσεις της) στηρίζονταν και στο ότι η ζωή δεν έρχεται πάντα όπως τα περιμένουμε…
    Και από την άλλη μπορεί μεν να μην κατάφεραν να πάνε ζωντανές στην Ίμπιζα, ο καλός Θεός τις έστειλε εκεί afterwards! Πάντως σαν τελευταίο επεισόδιο, δεν μου άρεσε καθόλου. Το κατέβασα μόνο και μόνο για να συμπληρώσω την συλλογή. Δεν λέει να έχεις όλα τα υπόλοιπα και όχι το τελευταίο.

  • impressedguy

    Συμφωνώ… Πάντως θα μου άρεσε να έχω τέτοιες γιαγιάδες!

  • giorgio

    Σε πληροφορώ η γιαγιά μου είναι πιο δραστήρια από εμένα! Μπορεί να μην κάνει τα κουφά της Θεοπούλας και της Σοφίας αλλά μπροστά της δεν πιάνω μια! Και είναι και κοντά 80! Ήταν ένας από τους λόγους που μου άρεσε αυτή η σειρά.

  • impressedguy

    Θα μου τη δανείσεις και μένα; Χαχα!

Σχολιάστε

